usahawan fotografi : abadikan kenangan



 
 
 
Siapa sahaja dalam dunia ini mesti mempunyai keinginan untuk mendirikan rumahtangga dan memiliki keluarga sendiri. Proses perkahwinan pula bukanlah semudah yang disangkakan kerana ia melibatkan beberapa fasa yang perlu diselesaikan dengan penuh dedikasi sebelum melangkah sebagai raja sehari.
Bermula dari sibuk menyimpan duit untuk belanja semasa urusan perkahwinan nanti sehinggalah bertemunya hari yang dinanti.Namun kalau bajet yang ada tidak sebanyak mana, mungkin banyak perkara perlu dipertimbangkan malah tidak mustahil perlu diabaikan. Bunyinya agak menyedihkan sekiranya tiada kenangan dapat diabadikan pada majlis yang serba indah ini.
Oleh yang demikian, mengambil peluang bijak ekoran bajet yang sering mencengkam pasangan yang bakal bergelar raja sehari, Encik Rosni,32 memulakan langkah dalam bidang fotografi semenjak tahun 2000 lagi. Beliau menetapkan beberapa pakej yang sesuai dengan permintaan semasa. Antara pakej yang disediakan termasuklah :


PAKEJ FOTOGRAFI :
PAKEJ 1 : 50 KEPING TANPA EDITING = RM 100.00
50 KEPING + EDITING = RM 150.00
(ALL COMES WITH CD)

PAKEJ 2: 100 KEPING TANPA EDITING = RM 200.00
100 KEPING +EDITING = RM 300.00
(ALL COMES WITH CD)




PAKEJ PELAMIN :
PAKEJ 1 : PELAMIN + SEPERSALINAN = RM 350.00
(SIMPLE PAKEJ)

PAKEJ 2 : PELAMIN +SEPERSALINAN+SOLEKAN = RM450.00


*SEBARANG PENAMBAHAN PERSALINAN = RM80.00


Dengan adanya pakej yg disediakan En.Rosni ini banyak membantu pasangan raja sehari dalam mengabadikan kenangan di hari persandingan mereka. Oleh itu kepada sesiapa yang berminat dengan pakej yang ditawarkan bolehla menghubungi beliau di talian 013-5249589.


*Sesi fotografi pengantin di Cameron Highland pada 19 November 2010.

ABADIKANLAH KENANGAN TERINDAH ANDA! 

1 komen: